Сформувати уявлення про формуюче оцінювання як засіб, що допомагає супроводити увесь процес навчання учнів від виявлення їх навчальних потреб (початкових/вхідних знань, умінь, уявлень) до підсумкового оцінювання. З'ясувати, якими інструментами можна виявити навчальні потреби учнів, створити такі інструменти оцінювання для своєї навчальної теми.
Для цього:
1. Опрацювати модуль 4 підручника.
2. Доповнити план вивчення теми (розділ оцінювання можна подивитися тут приклад )
3. Зрозуміти, що оцінювання навчальних потреб учнів — попереднє оцінювання знань, уявлень, вмінь учнів до того, як вони почали виконувати проекти.
4. Створити проміжне оцінювання (он-лайн форму, анкету, самостійну роботу, фізичний диктант тощо) і зберегти у папку №3 портфоліо (або на гугл-диску).
5. Зробити рефлексію.
1. Опрацювати модуль 4 підручника.
2. Доповнити план вивчення теми (розділ оцінювання можна подивитися тут приклад )
3. Зрозуміти, що оцінювання навчальних потреб учнів — попереднє оцінювання знань, уявлень, вмінь учнів до того, як вони почали виконувати проекти.
4. Створити проміжне оцінювання (он-лайн форму, анкету, самостійну роботу, фізичний диктант тощо) і зберегти у папку №3 портфоліо (або на гугл-диску).
5. Зробити рефлексію.
Немає коментарів:
Дописати коментар